bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Blogglistan

Blev utmanad av Käthe :)

Blogg jag läser först:
det brukar väl va Foki, hon är högst upp under länkarna.. :P

Blogg jag har hört talas om mycket men aldrig läst: kommer inte på nån specifik, men läser inte kändisbloggar och så, orkar inte heller med alla dessa blonda översminkande tonårstjejer som låtsas vara rika brats.

Kändisblogg jag följer: som sagt, ingen. Eller ja, Foki är väl lite av en kändis, hon har ju synts en del i media på sistone :)

Mest kända bloggare jag sett IRL: hmm, ingen?

Första bloggen jag började följa: oj, kommer verkligen inte ihåg. Men Anna som skriver i Garderobsgrubbel & Byråbekymmer än nog en av dom första tror jag..

Bloggare jag beundrar och varför: alla som vågar köra sitt eget race, är sig själva och håller sig bort från bitchiga attityder :)

Fördelar jag fått tack vare bloggen: några små samarbeten har det ju varit, nångång kanske man får nån gratisgrej eller andra sorts förmåner. Sen är det bra att ha ett litet arkiv över sitt liv (även om min blogg bara visar den lite mera ytliga delen av mitt liv, går inte in så mycket på personliga saker här), bl.a. är det lättare att hålla koll på hur mycket jag egentligen shoppar.

Då hatar jag att blogga: när besöksstatistiken ser deprimerande ut och när jag inte får några kommentarer alls. Ville jag inte att folk ska läsa och kommentera så kunde jag ju lika gärna ha en privat lösenordsskyddad blogg.

Då älskar jag att blogga: När folk kommenterar och kanske skriver nåt gulligt, vänlighet blir man väl alltid glad av :) Och förstås när jag har stor inspiration till att blogga, svackor dyker ju upp ibland.

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Anna, Heidi, Paula, Fanny och Silver är några som kommenterar nu som då, love ya ;)

Nu utmanar jag följande: alla som vill helt enkelt! Skriv gärna en kommentar om ni antar utmaningen så jag också får läsa sen :)


avslutar med en bild på Bianca och Chiquita <3

Kommentarer :

#1: Nny

Vilka sötisar! Tänkte säga att jag "antar utmaningen" :D

skriven
#2: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

love ya to babe...du ä en av dom som allid stöttat, det betyder massor!

skriven
#3: Linn-Lay

Kikade in igen och tänkte passa på att önska dig en god kväll denna gången :D

skriven
#4: Maria

Nny: va kul, ska spana in det ;)



Garderobsgrubbel: well, tack för att du finns ;) <3



Linn-Lay: tack detsamma :)

skriven
#5: CJ

Bianca och Chiquita kan vara det sötaste jag har sett! :)

skriven

Kommentera inlägget här :