bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

smart mugg för heta dagar!




Jag fick äntligen hem paketet från Coolstuff som jag fick för att jag medverkade i blogglänkartävlingen. Den var på villovägar till nånstans i södra delarna i Sverige nära norska gränsen ett tag, dom hade tydligen inte noterat att jag skrivit finland med stora bokstäver under min adress och skickat iväg som inrikes. Nåja, det ordnade upp sig ett telefonsamtal och ett par mail senare :)

Hittills har jag testat Kylmuggen, som har ihåliga väggar fyllda av vatten som fryser till is när muggen får ligga i frysen. Drycken hålls kallare längre och man slipper isbitar som smälter och späder ut ens dricka så den blir blaskig. Man kan njuta av sin kalla läsk eller öl i lugn och ro :)

Bloggar om de andra grejerna sen!

Kommentarer :

#1: FATMA | sångerska

Din blogg är rätt bra, fortsätt så! :)

skriven
#2: Maria

Min lillebror fick också ett sånt där Coolstuff-paket och hans hade farit på villovägar till något ställe som hette Ed i Sverige, trots att han skrivit Finland med stora bokstäver. Men det kom ju fram till sist i alla fall. ;)



sv: Jag bor i en liten by mellan Vörå och Oravais. :)

skriven
#3: Maria

Fatma: tack så mycket, roligt att höra! :)



Maria: Haha, mitt paket hade också skickats till samma plats :D På posten här i Oravais sa dom att det inte är alltför sällsynt att paket skickas just dit, ifall företaget missat att märka paketet som utrikes post och för att Ed's postnummer är nästan samma som Oravais.

skriven

Kommentera inlägget här :