bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Take me to the end of universe



Testade Catrice - I wear my sunglasses at night igår, det var ju en mindre flopp tycker jag. Det fina glittret man såg i flaskan framträdde nästan inte alls på naglarna.. På bilden ovan ser ni en närbild tagen i lysrörsbelysning, enbart där kunde jag skymta de små glitterfragmentena i lila och grönt.

Eftersom jag tyckte det såg så tråkigt ut på naglarna bestämde jag mig för att applicera ett lager av essence - Space queen, då blev det andra bullar;



Space queen med sina glitterkorn i blått, turkosgrönt, gult och orangerött är helt fantastiskt på svart lack. Jag hade inte ens föreställt mig att lacket skulle innehålla så starka och olika färger, det ser liksom ganska blygsamt ut i flaskan.

Space queen var alltså ett superbra köp, I wear my sunglasses at night hade jag däremot klarat mig bra utan..

bloglovin

../../images/2011/flj-p-facebook_152689510.jpg

Kommentarer :

#1: emma

detdär lacket var verkligen ursnyggt! :)

kolla gärna in min blogg, lämna en kommentar, ställ en fråga eller följ på bloglovin :) kram, http://emmaericsn.blogg.se

skriven
#2: Maria

emma: Visst är det, kommer också testa det på andra färger :)

skriven

Kommentera inlägget här :