bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Because I'm just that fabulous

 

Vet inte riktigt varför, men har inte använt mitt linne med leopardmönstrade texten "I am so fucking fabulous" från Avanna förrän idag. Men bättre sent än aldrig :) Här har jag matchat med röda byxor från H&M, urgammal kofta, bamboo-örhängen och sidofläta. Ganska vårfräscht tycker jag :)


Det är annars något med våren och sommaren - jag har en helt annat lust att plocka ihop outfits och hitta nya sätt att matcha mina kläder och accessoarer. Under vintern blir jag mera likgiltig och orkar inte riktigt bry mig, bara det är varmt och bekvämt typ. Tror det kommer bli en period med aningens mera outfitbilder den närmaste tiden, hoppas ni inte har nåt emot det ;)


bloglovin
../../images/2011/flj-p-facebook_152689510.jpg

Kommentarer :

#1: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

snygging!!!

skriven
#2: Maria

Garderobsgrubbel: tack <3 :)

skriven

Kommentera inlägget här :