bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Dagens positiva - 6/7

 Dag 6 av 7 av utmaningen att skriva något positivt om varje dag i sju dagars tid:
 
★ har tränat armar och lite övre rygg idag (7 min-intensivpass, googla "The Scientific 7-Minute Workout") känns bra att aktivera musklerna och få upp lite flås ibland även om man inte alltid har tid att unna sig nåt ordentligt typ 45 minuters-pass :) Och dessa 7 minuter är så intensiva att det lika bra hade kunnat vara 30-45 minuter i halvfart, beroende på hur krävande övningar man har i sitt program förstås..
 
★ börjar nästan bli färdig nu med ett längre seminararbete - när jag lämnat in det behöver jag inte tänka på något annat än pro gradun (även om seminararbetet i praktiken tar upp samma tema  som pro gradun och därför kan jag använda samma material till gradun också). Två flugor i en smäll :)
 
★ Älskling kom nyss hem från jobbet för ett par timmars paus mellan skiften 
 
Bjuder i samma vända på en bild som jag tydligen tagit för exakt ett år sen, då jag vandrade i berget Montaña de Guaza bredvid Los Cristianos:
 
 
 Jag utmanar Elin och Vardagsflow + alla andra som vill :) Hur många positiva saker per dag ni listar får ni själva bestämma! Länka gärna till min blogg samt lämna en kommentar åt mig om ni antar utmaningen, så jag kan följa er utmaning :)
Taggar: Dagens positiva, Guaza Teneriffa, Montaña de Guaza;

Kommentarer :

#1: Mimas Hälsa&Skönhet

svar: hmm de e en bra fråga! :) Den kanske försvinner nog, jag har inte tänkt på det... det finns ju EdT och EdP och riktiga parfymen brukar ju sitta längre :)

Svar: Aj jo, kanske deras EdP vore ett bättre alternativ, för jag vill helst hitta en parfym som doftar ännu efter några timmar.. :P
Maria Norrgård

skriven
#2: Elin

Vad roligt att bli utmanad :D

Svar: Det behövs lite mera utmaningar i bloggvärlden tycker jag ;)
Maria Norrgård

skriven

Kommentera inlägget här :