bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Före & Efter

Mitt hår före dagens frisörbesök:

..och såhär ser mitt hår ut nu :)

Ska försöka ta bättre bilder senare, då färgen på denna ovan inte känns helt så som jag upplever den i verkligheten - på bilden ser det ut som att håret skiftar så mörkt på vissa ställen men det beror nog på att jag fotat med blixt i ett rum som inte är så väldans bra upplyst.

Jag är urnöjd, vågade nästan inte ens hoppas på ett såhär pass intensivt resultat! :) Tror det kommer bli riktigt najs med smålockigt hår <3

bloglovin

../../images/2011/flj-p-facebook_152689510.jpg

Kommentarer :

#1: Robin

Det var så lite så =) och jag tycker bättre om din nya hårfärg, den är verkligen grymt snygg! ha en fin dag :)



Btw, var med och tävla i våran veckans bloggar & hemsidor tävling vetja!



http://gamingground.blogg.se/2011/december/veckans-bloggar-hemsidor-12dec-19dec.html

skriven
#2: Anna T

Wow :D verkligen jättesnyggt!!

Du passar jättebra i så rött hår :)

skriven
#3: Cecilia

Blev ju riktigt bra det där! Jättefint att färgen blev så stark :)

skriven
#4: Elin [ n e v n a r i e n ]

Blev ju superbra!! :D

skriven
#5: Maria

Tack så mycket allihop! Jag är såå nöjd :)

skriven
#6: tess ♥ foto

Duu det blev perfekt :D

skriven
#7: Emma

Tjusigt, hoppas man får se fler bilder =)

skriven
#8: Maria

Tess: tack!! :)



Emma: jodå, dyker säkert upp fler bilder småningom :)

skriven

Kommentera inlägget här :