bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Lazy rainy day



Hade en supertrevlig dag igår, utflykten blev riktigt lyckad och dagen avrundades i Regensburg i en Biergarten. Idag är däremot en tråkigt dag, det regnar så gott som konstant och jag borde plugga, men lyckas inte riktigt få tag i energi att koncentrera mig.. Går långsamt framåt om vi säger så..

Nåja, ovan ser ni en liten ego-bild som jag tog igår, älskar det härliga armbandet från Avanna :) Somrigare smycke är nog svårt att finna!

bloglovin

../../images/2011/flj-p-facebook_152689510.jpg

Kommentarer :

#1: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack Maria!

..och ja det blev den färgglada klänningen =)



Tycker det här var ett så vackert foto på dig! Få jag låna det? Länkar ju givetvis med både namn och blogg.

kramar!

skriven
#2: Maria

Garderobsgrubbel: jo, självklart får du låna min bild :)

skriven

Kommentera inlägget här :