bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Teneriffa vol.2 ★ bildexplosion nr.2

...och här kommer resten av bilderna från Teneriffa-resan i augusti. Förra gången jag var där var alltså i vintras/våras då jag praktiserade 3 månader där, vilket resulterade i ett långdistansförhållande - därför åkte jag tillbaka en sväng ett par månader senare :) Ifall någon är nyfiken på att läsa om praktikperioden eller se fler bilder från mitt återbesök kan ni kolla in min kategori Teneriffa/Utlandspraktik :)
 
Och den som vill veta mera om mitt distansförhållande/hur det är att vara i distansförhållande kan kolla in kategorin Long Distance Relationship 
 
Men tillbaka till bilderna från augusti: 
 
El Médano -  Copyright © Maria Norrgård
 
 Puerto Colón -  Copyright © Maria Norrgård
 
 Nån strand på en liten ort som jag inte minns namnet på.. -  Copyright © Maria Norrgård
 
 Samma mysteriska ort.. ;) -  Copyright © Maria Norrgård
 
 Och här igen en bild från okänd ort.. -  Copyright © Maria Norrgård
 
 Ett bananplantage..  Copyright © Maria Norrgård
 
 Tyvärr fotade jag detta genom ett stängsel, så nej, gick inte att ta sig in på området ;)  - Copyright © Maria Norrgård
 
Ett exempel på en afton-outfit :)
 
 Två turturduvor..
 
Costa Adeje -  Copyright © Maria Norrgård
 
Los Gigantes
 
 Los Gigantes -  Copyright © Maria Norrgård

Kommentera inlägget här :