bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

30 day photo challenge dag 9 // Choklad till frukost anyone?

Dagens tema i fotoutmaningen är Routine/"rutin".
 
Kom ganska snabbt på idén att fota dagens frukostsmoothie, för just frukosten råkar faktiskt vara en av mina allra viktigaste rutiner :) Just nu blir det ofta en smoothie och en kopp te (helst mint-te) och de senaste dagarna har jag även lyxat till det med en bit mörkchoklad. Idag blev det dock choklad hela vägen, eftersom jag blev sugen på en choklad-banan-smoothie. Låter det ohälsosamt? Inte alls, har enbart använt rå kakao plus lite 85% mörkchoklad som topping, alltså nästan inget extra socker alls :) Väldigt hälsosamt rentav om ni frågar mig!
 
 
Vilken är er viktigaste rutin i vardagen?
 
(gårdagens bidrag finns här)

Kommentarer :

#1: Carita Liljendahl

Nog är den viktigaste rutinen frukost, utan den orkar jag inte många timmar fram på förmiddagen.

Svar: Samma här, har svårt att starta dagen utan..
Maria Norrgård

skriven

Kommentera inlägget här :